Celoodpružená kola

ACTIVE BRAKING PIVOT (ABP)
Patentovaná technologie uložení čepu zadního odpružení přímo v ose zadního kola.


Výhody ABP pro jezdce:
• odpružení není závislé na brzdění
• lepší funkce brzd
• lepší ovladatelnost
• o 30–40 % pevnější uchycení zadního kola

ABP CONVERT
Příprava pro montáž pevné zadní osy 142 x 12 mm, která zajišťuje o 10 % pevnější uchycení zadního kola v rámu. Pokud ale máte klasické zadní kolo
s rychloupínákem (135 x 5 mm) stačí vyměnit vložky a používat jakékoliv běžné zadní kolo.


Výhody ABP Convert:
• o 10 % pevnější uchycení zadního kola
• možnost snadno změnit i na klasický systém

FULL FLOATER
Plovoucí uchycení tlumiče k zadní stavbě. Tlumič zde není uchycen přímo k hlavnímu rámu, ale pouze k pohyblivé zadní stavbě.


Výhody Full Floateru pro jezdce:
• využití plného zdvihu tlumiče
• lepší funkce odpružení
• menší zatížení rámu kola

EVO LINK
Přepákování zadní stavby je důležitým prvkem každého celoodpruženého rámu. EVO Link představuje vrcholný jednokusový systém, který je velmi tuhý. Na první pohled vypadá EVO Link masivně, přitom hmotnost této části rámu je opravdu minimální.


Výhody EVO Link pro jezdce:
• váhová úspora • vysoká tuhost rámu • výborná ovladatelnost

E2 VIDLICE
Konstrukce vidlice a její spojení s rámem jsou hlavní prvky ovlivňující tuhost
přední části kola. TREK přináší na vybraných modelech technologii E2, která
využívá dolní ložisko hlavového složení o větším průměru – 1,5’’.


Výhody E2 pro jezdce:
• zachování nízké hmotnosti • zvýšení tuhosti přední části rámu • výrazné
zlepšení ovladatelnosti kola

VNITŘNÍ VEDENÍ LANEK
Celoodpružené rámy TREK byly pro sezónu 2012 výrazně přepracovány a mají nové tvarování trubek. Myslelo se na každý detail, včetně nového vedení lanek a hadiček. Brzdové hadičky jsou nově vedeny vnitřkem rámu což nenarušuje design rámu.
SKRYTÁ TELESKOPICKÁ SEDLOVKA
Světová novinka – teleskopické sedlovky se používají na horských kolech již několik let. Především pro ježdění v náročném terénu mají
velký přínos. TREK přichází ve spolupráci s firmou Rock Shox s revolučním systémem, kdy sedlovka (ovládaná z řidítek) má vedení hydraulické hadičky uvnitř rámu. Tím odpadají starosti s další hadičkou s vše je perfektně ukryto uvnitř rámu.

dual rate control valve (drcv)
Vzduchový tlumič s dvoustupňovým systémem vyvinutý ve spolupráci s firmou FOX. První stupeň je stále aktivní a druhý se plynule využije při potřebě vyššího zdvihu.


Výhody DRCV pro jezdce:
• vysoký rozsah funkce tlumiče • druhý stupeň se spouští automaticky • exkluzivně pouze pro značku TREK


MALÉ NEROVNOSTI: DRCV tlumič se chová jako běžný vzduchový tlumič FOX a výborně eliminuje nerovnosti terénu.


VĚTŠÍ NEROVNOSTI: DRCV tlumič sám reaguje na větší nerovnosti a v tomto okamžiku automaticky otevírá svou druhou komoru, která je umístěna v horní části tlumiče.


ZÁVĚR ZDVIHU: Při maximálním zdvihu využívá DRCV tlumič druhou komoru, odpružení netuhne a zůstávají jeho výborné vlastnosti.


VYPNUTÍ DRCV: V okamžiku, kdy se tlumič vrací zpět, vypne se automaticky druhá komora. Jezdec tak nemusí využívat „zbytečný zdvih“ ve chvílích, kdy ho není potřeba.

 

Body Scanning logo Bontrager logo TREK logo Gary Fisher logo