RE:Active

RE:aktiv: All-new mountain bike suspension technology

Od závodní Tratě až po bike park
Co mají Formula 1 a jízda na horském kole společné? Obě sporty kladou extrémní nároky na závěsné systémy, které vyžadují maximální stabilitu a kontrolu na rovinách, spolu s možností okamžitě reagovat na náhlý náraz. Celou řadu let je nejvyšší výzvou pro inženýry navržení pružení/tlumení, která je pevné při šlapání, ale je schopné mít prfektní chod, aby zvládl náhlé nárazy, a aby vás udržel ve stopě.
 
RE: aktiv je nejúčinnější technologie, jak to udělat. To, co se několik let zkoušelo, bylo nakonec realizováno. RE: aktivní jízda je pevná při sešlápnutí pedálu, ale zajišťuje plynulý a okamžitý přechod při vjetí de terénu, což vám dává jistotu, že jezdíte na kole jako by bylo vásí součástí. Klíčovým bodem je, že RE: aktiv vám poskytuje to nejlepší z obou světů po celou dobu. Nejsou to dvě nastavení, ale nedílná součást konstrukce zadního pružení, která zajišťuje, že jste připraveni na jakoukoliv překážku, kterou cesta připraví. 
 
Vyvinutý ve spolupráci s odborníky na Penske Racing Shocks, globální vůdce v zakázkovém designu pro automatické závody a FOX, RE: aktiv je výsledkem nejlepších mozků v designu závěsů, které hledají nejjemnější technologii tlumení, kterou kdy viděli horská kola .
 
Regresivní tlumení a vzorec 1
 
RE: intuitivita aktiv je produktem regresního tlumícího systému. Osvědčený v náročném kelímku obvodů F1 je regresivní tlumení dynamické a všestranné. Většina systémů zavěšení na horských kolech využívá progresivní nebo dychtivé tlumení, které jednoduše nereagují tak účinně na řadu překážek. Takové systémy mají také obtížné přechod od aktivní, podpůrné a řídící závěsné akce požadované v rohách k účinnosti šlapání potřebné k obnovení rychlosti na rovných nebo méně technických úsecích trasy.
 
Když si inženýři společnosti Trek uvědomili, jak účinná byla tato technologie ve Formuli 1, kde řidiči narazili na rány a letěli do rohů rychlostí 200 km / hod., Věděli, že má žádost o náš sport. Penske Racing Shocks je nejlepší, takže bylo vytvořeno partnerství a byly vyvinuty prototypy. FOX a Trek přinesly odborné znalosti potřebné k zvětšování Penskeových vlastních návrhů a RE: aktiv se narodil.
 
Regresivní tlumení je nejvíce adaptivní
 
Efektivní tlumení je důležitou součástí výkonu odpružení. Tlumení činí vašou jízdu pevnou, když je na pedálech, ale stojí před cestou při překonávání překážek nebo rozbíjení rohů.
 
Regresní tlumení funguje, kdyby mělo, a to jen tehdy, kdyby mělo být, protože jeho záběr je citlivý na rychlost hřídele. Co ovlivňuje rychlost šachty? Většina vstupů jezdců, například šlapání, vytváří nízkou rychlost, zatímco většina environmentálních vstupů je výsledkem setkání s eruptivními tvary a výsledkem je vysoká rychlost hřídele. S RE: aktiv, vstupy, které produkují nízkou rychlost hřídele, neovlivňují výkon, ale existuje prahová hodnota, kde cokoli, co ji překračuje, i dramaticky mění funkci šoku. Náhlý nárůst rychlosti hřídele - nebo jak rychle se šok snaží komprimovat - otevírá zavěšení a umožňuje pružnou a řízenou odezvu. Je to jako mít na vašem kole dva různé otřesy.
 
Normální vstup jezdec nemůže vytvořit dostatečnou rychlost pomocí šlapání pro otevření šoku, což je základ pro schopnost RE: aktiv rozlišovat šlapání od environmentálních vstupů, které vyžadují spojení závěsu. Když dojde k náhlým překážkám, šok se dostane z vlastní cesty. Proces se obrátí tak rychle, jakmile začíná, což znamená, že na překážku neztratíte, aniž byste však obětovali efektivitu v přechodu. Rychlost tohoto přechodu je tím, co dává RE: aktiv svůj jedinečný pocit - ten, který jezdci hledali po léta.
 
Bez váhání
 
Celá léta, setrvačné ventily zajišťovaly tlumení v zavěšení horských kol. Zatímco tato technologie je velmi dobrá při udržování uzavřené a zajišťující efektivitu, není úspěšná při přizpůsobování se změnám v terénu. 
 
RE: aktiv byl navržen tak, aby řešil primární nevýhodu těchto systémů - vyžadují příliš mnoho vstupů, aby se zapojili. Vzhledem k tomu, že setrvačníky reagují na sílu g, šok se často často neotevře. Váš šok se nemusí plně zabývat až do druhého nebo třetího zásahu tech- nické sekce, a do té doby obětujete kontrolu a zpětnou vazbu.
 
Problém přetrvává na druhém konci překážky nebo rohu, kde dochází k prodlevě předtím, než šok uvědomí, že již není potřeba a funkce tlumení znovu sepne. V podstatě fungují setrvačníky, pomalu rozpoznávají, co se kolem nich děje. Mohou být snadno zaměňováni v terénních aplikacích, protože snadno neidentifikují různé vstupy a nevědí, zda se mají zavírat nebo otevírat na variabilním terénu. Jednoduše řečeno, jiné technologie postrádají intuici a okamžitou reakci, kterou RE: aktiv poskytuje.
 
 
 
Nastavte a zapomeňte
RE: aktiv byl navržen tak, aby doplňoval stávající nastavení odpružení, jako jsou režimy stoupání a trasy. RE: aktiv může efektivně fungovat ve všech třech nastaveních, což vám umožní jednoduše vybrat správné nastavení a dále nic neřešit. Nebylo by hezké už přestat myslet na to jak je tlumič nastavený a naplno se věnovat jízdě? To jednoduše dělá odpuružení TREJ RE:activ lépší než ostatní.
 
Kde najdu RE: aktiv
RE: aktiv je trek exkluzivně vyvinutý pro celoodružené rany TREK Top Fuel, Fuel EX, Remedy a Farley EX.
 
Fuel EX
Chcete robustní, schopný bike který použijete při dlouhých vyjížďkách a nachcete se omezovat při jízdě v náročném terénu? Fuel EX je tou nejlepší volbou. 
Podívejte se na kola 
 
Remedy
Chcete zažít více? Chcete více cestovat? Jste připraveni absoluvovat náročné tratě? Remedy je vaše rozhodnutí posunout se na další úroveň bikování.
Podívejte se na kola 
 
TopFuel 
Lepší než kdy dříve Top Fuel je rychlá a všestranná volba pro běžeckého závodníka, maratónského jezdce a celého týmu Trek Factory Racing World Cup.
 
Podívejte se na kola 
 
Body Scanning logo Bontrager logo TREK logo