Silniční kola

 

 fit správné s(v)ezení je to nejdůležitější

 / GEOMETRIE H1 /
Na vývoji H1 (dříve PRO) geometrie se podílela řada špičkových závodníků tak, aby přesně odpovídala jejich potřebám. Nízko položená řidítka umožňují natažený aerodynamický posed. Umožňuje jezdcům, kteří najedou tisíce kilometrů ročně, aby
ze sebe vydali maximum.
H1 GEOMETRII SI VYBRAL LANCE ARMSTRONG
(7x vítěz Tour de France)
 / GEOMETRIE H2 /
Pohodlnější H2 (dříve PERFORMANCE) geometrie je ideální volbou většiny silničních cyklistů. Řidítka jsou položena o 3 cm výše než u H1 geometrie, což zajišťuje více pohodlí i při dlouhých jízdách.
Zají-mavostí je, že H2 geometrii používají i profesionální závodníci ProTour.
H2 GEOMETRII SI VYBRAL CHRIS HORNER (jezdec
týmu RadioShack)
 / GEOMETRIE H3 /
Novou alternativu představuje geometrie H3. Je určena pro ty, kteří chtějí jezdit maximálně pohodlně na silničním kole. Je ale vhodná i pro jezdce, kteří mají problémy se zády nebo krční páteří.
H3 GEOMETRII SI VYBRAL JOHAN BRUNNEL
(manager týmu RadioShack a bývalý profesionální
závodník)

 

TECHNOLOGIE / MADONE CARBON

 / STŘEDOVÉ SLOŽENÍ BB90 /
 

Integrované středové složení BB90 (číslice 90 označuje šířku středu) se používá na kolech značky TREK již více než 4 roky. Oproti jiným řešením, střed BB90 využívá běžně dostupné kliky s integrovanou osou od všech předních výrobců. Bezzávitový systém se skládá z méně částí a díky širšímu profilu je zvýšena tuhost při záběru.

 / E2 ASYMETRICKÁ VIDLICE /


Revoluční systém karbonové vidlice Bontrager se zvětšeným dolním ložiskem na 1.5”. Díky použití sloupku, který je rozšiřuje do stran a zároveň se zužuje v předozadním směru, je vidlice o 20 % tužší při záběru a navíc o 15 % lépe pohlcuje nerovnosti.

 / DUOTRAP SENSOR /


Digitální přenos rychlosti a frekvence šlapání je integrovaný v zadní stavbě. Díky tomu nenarušuje design rámu a šetří další gramy. Toto čidlo umožňuje použití se všemi ANT+ jednotkami. Kromě cyklocomputerů Bontrager, je možné použít výrobky řady dalších výrobců, včetně GPS navigací Garmin a měřičů výkonu
SRM a Powertap.

 / RIDE TUNED SEDLOVÝ NÁSTAVEC /


Integrovaný sedlový nástavec má kulatý profil, který dokonale
navazuje na rámy Madone. Oproti jiným konkurenčním řešením snižuje hmotnost a nabízí o 43 % lepší pohlcování nerovností. Navíc je možné použít sedlovky o dvou délkách a zároveň je možné nastavit velký rozsah výšky sedla.

 / TVAROVÁNÍ TRUBEK /


Rámy TREK Madone mají dokonalé tvarování trubek, které zajišťuje minimální váhu při maximální zvýšení tuhosti. Nový rám je o 17 % tužší než předchozí model. Rámy vyrobené v USA špičkovou technologií OCLV2 Carbon, jsou tím nejlepším, co se na trhu silničních kol nabízí.

 / INTEGROVANÉ VEDENÍ LANEK /


Všechna lanka jsou na kolech TREK Madone vedena vnitřkem rámu. Díky tomu jsou dokonale chráně proti nečistotám a zajišťují dokonale přesné řazení i brzdění. Případná výměna lanek je však velmi jednoduchá. Vnitřní vedení lanek je ale i o designu. Již Vám nic nebude narušovat krásné křivky rámu TREK Madone.

 / PŘÍPRAVA PRO SHIMANO DI2 /


Rámy TREK Madone jsou připraveny pro montáž elektronického řazení Shimano Di2. I v případě použití elektroniky může jezdec mít všechny kabely schované uvnitř rámu. Dokonce i baterie Di2 je umístěna pod středem, kde není vidět a tak ani ta nenarušuje design Vašeho kola.

tak šel čas...

1991 - Firma TREK začíná s produkcí vlastních OCLV karbonových rámů, které vyrábí ve své továrně ve Watrloo ve státě Wisconsin. Jedná se o proces, který je vyvinut speciálně pro použití v cyklistice. Začíná cyklistická doba karbonová

1999 - Se sériovým rámem TREK 5200 z materiálu OCLV Carbon vítězí Lance Armstrong na Tour de France a začíná tak slavná éra tohoto legendárního jezdce. Tour de France na Karbonovém kole TREK vyhraje celkem 7x. Zapíše se tak nasmazatelně do dějin silniční cyklistiky.

2003 - TREK nezadržitelně pracuje na vývoji OCLV rámů a představuje model Madone. Jako první silniční kolo je konstruován tak, aby při minimální hmotnosti přinášel jezdci aerodinamickou úsporu energie. Lance Armstrong tuto novinku pojmenoval Madone - podle svého oblíbeného kopce Col de Madone. Od toho roku modely Madone určují směr, kterým se ubírá silniční cyklistika.

2007 - Vývoj nelze zastavit a TREK přichází opět s revolucí v podobě druhé generace kola TREK Madone. Poprvé je zde použit integrovaný sedlový nástavec, rozšířená E2 karbonová vidlice a středové složení BB90. Opět i tato novinka se může pochlubit tím, že hned po svém uvedení vítězí na Tour de France.

2009 - TREK opět posunul hranice možností o obrovský kus dopředu. Těsně před Tour de France představil již třetí generaci kola Madone. Použil úplně novou technologii OCLV2, která ještě zlepšuje vlastnosti původního rámu. Přidává ještě více pohodlí pro jezdce a snižuje hmotnost rámu.

2012 - Od roku 2012 jsou úplně všechny karbonové rámy TREK vyráběny OCLV technologií. Nejmodernější tecnologie v cyklistickém průmyslu, se tak dostává na dosah všem.

 

Body Scanning logo Bontrager logo TREK logo Gary Fisher logo